02 June 2010

1st and 2nd day of KongSi




2nd day


1st day

23 comments:

CT said...

huhuhu...jd abg polis la dia...

Ayie said...

fuuhhh setiap kali muka abg farid berlakon... grrrr geram jer.. ahaks.. btw, saya suka lakonan abg.Sebab semua filem yang abg lakonkan mantap...

Salam untuk malam ni yeah dari BLOG A-Y-I-E

dah buangg said...

.farid jd polis lak kali ni..mmg TIP TOP la farid...yeeeaaahh... mmg serba boleh..smbil jd polis jd pengarah lak...wuuu....KONGSI2;p

MASanuar said...

wooaahh,,
polis laa..
mmg samrt n sesuia sgt..:))

- said...

wahhhhhhhhhhhhhh.........
hehe
(^^)

asiah Fly said...

wa pun nk tabik spring(cm polis2 tabik)kat lu bro..tabik ngan lakonan2 mantap..n menjd pengarah berkaliber..keep it up bro..smoga mkin maju n maju kehadapan...wa doakan agar hero malaya ni berjaya dlm kerjaya n idop..amin..wa sentiasa support lu dr blakang ka..tepi ka..n depan gak..huhuhu :D

amnafied said...

cerita apa ni? emm, saya pernah tgok sekali je filem farid kamil.

aklima said...

kewl..luv ue! ;)

zianz2729 said...

kalau potong lagi sikit rambut tu,mesti dah boleh nampak watak polis sebenar....

Ms. Fiena said...

erm agak2 tuan punye blog ni bace tak komen ni. kite ni jarang sgt jumpe artis. pastu one daye tetibe jumpe farid kamil tgh nk isik minyak. betul2 kt sebelah je.

pstu dr dlm keta kite dok jerit2 kuat FARID KAMIL!!. pastu smpai farid kamil terkejut. tapi die baek. die lambai balik.

zam.enol.arep said...

tgk gamba neh tringat yg brader pnah kan wakenabeb...haha

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

ensem nye jd polis! :)

x sabar tggu cte ni.. :D

Miss Ain said...

kongsi,,mcm best je..=)
all da best yaa~

zianz2729 said...

lokasi penggambaran filem KONGSI masa 2nd day tu macam pernah nampak....farid kamil pernah masuk dalam tu masa rancangan WAKENABEB.......betul ke?hahaha....

Farid Kamil said...

KongSi, mengisahkan seorang pembunuh upahan dari Thailand (SAM) ditugaskan untuk membunuh Ketua2 Kongsi Gelap dalam Malaysia, bagi merampas kuasa dan bisnes... :) nantikan okay

dilla molly said...
This comment has been removed by the author.
dilla molly said...

nak ambil pic boleh x??nak letak dalam blog??bolehh eh?eh?

munirah said...

hehehehe...comel sgt abg farid pkai uniform polis...hehehehe ske sgt...abg...i really like ur film..troskn prjuangn anda k...dimana ade ur film,,,disitu ade sy...

Anonymous said...

Polis hensem hehehe

ZuL said...

haha...teringat balik time ko kena dalam Wakenabeb.muka betul...

Anonymous said...

kalau FK yang jadi polis.. sy sanggup di saman berkali2..he..he

Unknown said...

Farid, aku dah tengok filem ko dan siap aku buat review juga kat blog aku ...
http://hidzj.blogspot.com/2011/05/filem-kongsi-my-perspective.html

aku harap ko tak kisah aku kidnap gambar ko sekeping dr blog ni... anyway Farid... WELL DONE, YOU HAVE DONE A GOOD JOB... aku enjoy filem ko dan aku seronok menonton...aku bangga ada orang macam ko...yang berani untuk produced keluar 1 filem sendiri.

Aku harap walau apa jua kritikan dan komen-komen yang keluar dari orang-orang kat luar ni... cuba lihat dari sudut positif ya... dan jangan berhenti untuk terus membuat filem.

Adios Bro...

NUUR SYAFIQAH said...

ade orang gune gambar abg farid.. name abg farid..
cube abg search this kat fb... -Farid Kamil